social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star star star brush paint-rol paint tester conditions delivery icon-arrow-right-bold icon-arrow-right-semi-bold payment minus_16px icon-social-youtube plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-pinterest social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 icon-map-marker-empty-state social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder logo-akzonobel icon-chevron-down-semi-bold icon-current-location icon-chevron-down-bold icon-my-list-empty search share share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close icon-facebook-mono icon-youtube-mono

xyladecor-faq-topbanner.jpg

Veelgestelde vragen over bestellingen


Heb je een vraag? Wij helpen je graag verder.



In sommige gevallen ondervinden we de nodige problemen bij de levering van bestelde producten. Wij snappen dat hier de nodige vragen over kunnen ontstaan. We hebben de meest gestelde vragen hieronder beschreven. Kijk eerst of je vraag in de veelgestelde vragen is opgenomen. Stel anders gerust je vraag aan één van onze medewerkers. Zij zijn te bereiken via e-mail: Ecommerce-be@akzonobel.com.

Veelgestelde vragen over de bestelling van potten Xyladecor

Ik heb een product besteld, maar wil die graag terugsturen. Hoe doe ik dat?

Via de trackingscode zie ik er dat iets misgaat bij de levering van mijn product. Wat doe ik?

Mijn pot is open gegaan tijdens transport. Wat nu?

Ik heb een verkeerde kleur ontvangen. Wat moet ik doen?

Veelgestelde vragen over Natuurlijk Effect testers

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn testers verwachten?

Mag ik mijn tester(s) terugsturen?

Ik heb minder testers ontvangen dan aangevraagd. Krijg ik deze nagestuurd?

Ik heb een verkeerde kleur ontvangen. Het is niet de kleur die ik heb aangevraagd. Wat nu?

De leveringstermijn (3-5 dagen) is voorbij. Hoe kan ik nagaan waar mijn bestelling blijft?

Kan ik de Natuurlijk Effect tester ook in de winkel kopen?

Welk glansgraad heeft de beits in de tester?

In welke kleuren is de Natuurlijk Effect tester beschikbaar?

Hoe werkt mijn tester? Hoe krijg ik het beste testresultaat?

Algemene vragen

Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terugkrijg na het retour sturen?

Ik heb een technische vraag over mijn product.

Hoe ontvang ik een btw-factuur voor mijn bestelling?

Veelgestelde vragen over de bestelling van potten Xyladecor

Ik heb een product besteld, maar wil die graag terugsturen. Hoe doe ik dat?

  • Retour sturen van je bestelde potten Levis verf kan eenvoudig door het retourproces te volgen. Klik hier om het retourproces te openen. Vergeet niet je label te printen en op de doos te plakken voordat je het pakket kan afleveren bij een afhaalpunt.

Naar top

Via de trackingscode zie ik dat er iets misgaat bij de levering van mijn product. Wat doe ik?

  • Neem in dit geval contact op met ons via e-mail naar Ecommerce-be@akzonobel.com onder vermelding van je ordernummer. Wij kunnen in dat geval contact opnemen met de transporteur om te achterhalen waar je bestelling is.

Naar top

Mijn pot is open gegaan tijdens transport. Wat nu?

  • Wij verzenden de verf altijd in plastic zakken. Mocht er onverwacht een pot openspringen tijdens het transport dan is de impact hiervan vaak nihil. Stuur in dat geval een foto van de opengesprongen potten door via mail naar Ecommerce-be@akzonobel.com en wij zorgen voor een goede afhandeling.

Naar top

Ik heb een verkeerde kleur ontvangen. Wat moet ik doen?

  • Neem contact op met ons via e-mail naar Ecommerce-be@akzonobel.com en stuur je pot terug zoals beschreven in bovenstaand punt. Wij zullen dan alsnog de juiste producten leveren.

Naar top

Veelgestelde vragen over Natuurlijk Effect testers

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling verwachten?

  • Wij versturen de bestelde producten vaak nog dezelfde dag. De post voorziet een levering binnen 3 tot 5 werkdagen.

Naar top

Mag ik mijn Xyladecor tester(s) terugsturen?

  • Ja, dat is mogelijk. Je vindt in de Algemene Verkoopsvoorwaarden (“Overeenkomst”) onder punt 9, Herroepingsrecht alle informatie met betrekking tot de procedure voor het retourneren van uw kleurentester(s).

Naar top

Ik heb minder testers ontvangen dan aangevraagd. Krijg ik deze nagestuurd?

  • Ja, zodra de tester van jouw keuze (weer) op voorraad is, krijg je deze nagestuurd. Het is tevens mogelijk dat je bestelling in meer dan één levering wordt voltooid.

Naar top

Ik heb een verkeerde kleur ontvangen. Het is niet de kleur die ik heb aangevraagd. Wat nu?

  • Retour sturen van je verkeerde ester(s) kan door contact op te nemen met ecommerce-be@akzonobel.com. Wij voorzien je dan met het retourproces dat je kan volgen.

Naar top

De leveringstermijn (3-5 dagen) is voorbij. Hoe kan ik nagaan waar mijn bestelling blijft?

Naar top

Kan ik de Natuurlijk Effect tester ook in de winkel kopen?

  • Je kan de Natuurlijk Effect tester verkrijgen in de zelfstandige winkel of bestellen via xyladecor.be.

Naar top

Welk glansgraad heeft de beits in de Natuurlijk Effect tester?

  • De glansgraad van de beits in een Natuurlijk Effect tester is ultra mat.

Naar top

In welke kleuren is de Natuurlijk Effect tester beschikbaar?

  • Klik hier en ontdek de 4 beschikbare kleuren.

Naar top

Hoe werkt mijn tester? Hoe krijg ik het beste testresultaat?

  • De tester eerst goed schudden.
  • Verwijder de sluitzegel.
  • Knijp zachtjes in de tester tot er beits op de roller verschijnt.
  • Breng de beits direct aan op het hout dat je wilt schilderen, op een onzichtbare plek.
  • Breng 1 à 2 lagen aan en laat tussentijds drogen.
  • Beoordeel de kleur na droging.

Naar top

Algemene vragen

Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terugkrijg na het retour sturen?

Naar top

Ik heb een technische vraag over mijn product.

Naar top

Hoe ontvang ik een btw-factuur voor mijn bestelling?

  • Stuur alle relevante btw-informatie naar Ecommerce-be@akzonobel.com. Deze dienst verwerkt uw aanvraag en bezorgt u binnen enkele dagen een factuur.

Naar top